CAZARE LA MACIN...in sfarsit

Avem munti, avem Dunare, ce facem cu ele?

CAZARE LA MACIN...in sfarsit

Mesajde danjalea pe 08 Noi 2009 17:56

Fostul Hotel Turist, din localitatea Macin, a fost renovat dupa o lunga perioada de asteptare. Au fost inlocuite dotarile din camere: paturi, lenjerii, mochete,usi, baile au fost reutilate, hotelul a fost conectat la reteaua de gaze; astfel exista caldura si apa calda in permanenta. Sunt televizoare legate la cablu in toate camerele. Reparatii capitale s-au realizat si la braseria si restaurantul care apartin de complex. Astfel, Complexul Turist Macin pune la dispozitia celor interesati, 25 de locuri de cazare in camere de 2 sau 3 paturi,respectiv un apartament. Masa se poate servi la braseria restaurantului care are o capacitate de 50 de locuri, iar restaurantul de 200 locuri va asteapta pentru diverse evenimente din viata dvs.
In curand cu ajutorul lui Marian voi incerca sa postez si fotografii din interior.
Conditii omenesti la preturi de bun-simt.
danjalea

Re: CAZARE LA MACIN...in sfarsit

Mesajde danjalea pe 08 Noi 2009 17:58

Au adresa de mail : complex_turist_macin@yahoo.com ; ID mess: complex_turist_macin .
danjalea

Mesajde marian pe 08 Noi 2009 22:35

Poze ale hotelului Turist.
Atasamente
01.jpg
02.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.jpg
marian
Site Admin

Mesajde marius pe 09 Noi 2009 11:19