Achizitie masina

Motoare, masini, cai putere, tunning.

Achizitie masina

Mesajde marian pe 13 Aug 2008 12:39

Intenționez să-mi cumpăr o mașină, ideea e ca sunt foarte nehotărât. Așa sunt eu cam de fiecare dată când intenționez să-mi cumpăr ceva... încerc să analizez din toate punctele de vedere, deoarece vreau sa fac cea mai bună alegere :)
Aș avea mai multe optiuni:

1. mașină nouă din România
avantaje: e nouă frate...
dezavantaje: sunt începător, recunosc că nu sunt as (încă) și ar trebui să conduc, să o parchez prin București, la ce trafic e aici mi-e cam târșă. Fiind nouă platesc ceva ani la ea... și te doare sufletul dacă pățește ceva, iar în București șansele sunt foarte mari.

2. mașină SH din România
avantaje: o vezi, îți place, o cumperi rapid
dezavantaje: obosită de pe străzile României, scumpă (față de modele similare din alte țări), cu dotări acceptabile, nu full

3. mașină SH din Germania
avantaje: bună, ieftină
dezavantaje: transportul de acolo, dacă nu te duci personal o știi doar din poze, plata taxă de mediu la înmatriculare, dacă o cumperi de la băieți nu știi cât îți umfă prețul.

Cam acestea ar fi opțiunile pe care le vad eu pentru achiziționarea unei mașini.
Voi ce părere aveți? Ce îmi recomandați? Ce metodă? Ce mașină?
marian
Site Admin

Re: Achizitie masina

Mesajde Gabry pe 13 Aug 2008 16:30

Eu recomand tuturor masina pe care am cumparat-o de mai putin de o luna numai ca, cred eu, e mai recomandata pt.fete.Am un peugeot 107 Plaisir accesoriata ,e mica,simpatica 50kw putere 1000 ideala pt.parghegiu si orase super aglomerate ca Torino.Noua si full optional nu costa f.mult si economisesti si cu asigurarea.Numai ca deobicei voua baietilor va plac masini mai mari...
As long as you can be disappointed as long you are still young.
Gabry

Mesajde marian pe 13 Aug 2008 17:31

dutumihai scrie:Mariane, ai uitat un detaliu extrem de util atunci când decizi să cumperi ceva (orice): BUGETUL.