Cafeaua reduce riscul aparitiei cancerului

Discutii despre orice iti trece prin cap.

Cafeaua reduce riscul aparitiei cancerului

Mesajde absolutep0wer pe 29 Iun 2010 02:37

Patru cesti de cafea consumate zilnic reduc riscul aparitiei cancerului

In timp ce unii ne spun sa stam departe de cafea pe cat posibil, altii ne indeamna sa o bem cu litrul, sustinand ca ar fi chiar benefica.

Asa spune si un nou studiu facut de cercetatorii de la Universitatea din Utah.

Ei sustin ca cel putin patru cesti de cafea consumate zilnic reduc riscul de aparitie al unor forme de cancer la cap, la gat si in cavitatea bucala.
absolutep0wer
 
Mesaje: 94
Membru din: 02 Apr 2009 22:49

Re: Cafeaua reduce riscul aparitiei cancerului

Mesajde marius pe 29 Iun 2010 20:54

pai dup-aia cine dreq mai doarme?io daca beau o cescutza stau cu ochii holbati pe pereti juma' de noapte,da' 4 cesti...
marius
 
Mesaje: 98
Membru din: 01 Oct 2009 19:45



Inapoi la Generalitati

Cine este conectat

Utilizatorii ce navigheaza pe acest forum: Niciun utilizator inregistrat si 0 vizitatori

cron